{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.195 visninger | Oprettet:

Stoppet af politiet! {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg ville lige fortælle min historie da jeg blev stoppet første gang på knallert!.... har altid svaret! arh! jeg bliver sgu aldrig stoppet! men det gjorde jeg den her dag! ;O

Sidste uge køre jeg igennem en parkeringsplads ved en daglig brugs og ud på en lande vej kørte nok 45 igennem! da jeg kommer ud på vejen tjekker jeg bare lige sådan hurtigt om der kommer nogle biler og svinger til venstre da jeg kommer halv ud på vejen kikker jeg til højre for en sikkerheds skyld hvis der kom en bil og da jeg kommer næsten ud på kørebanen kommer der ligepludselig en politi motorcykel forbi mig og tænkte bare fuck!!! brems!!! politimanden kikker underligt på mig men køre langsomt forbi da jeg tog bremsen hårdt sad min bagbremse fast! -.-' så var nød til at bruge benene til at få dækket fri.... nå men han køre videre på en lang landevej jeg skulle til "randers" så skulle samme vej som ham! tænkte bare tag det roligt og bare køre med de 35-38 stykket og lad som ingen ting! ligepludselig 100 meter kan jeg se han blinker til venstre på en ligevej? tænkte bare wtf! hvad laver han! og så vender han kraft delemene om! i det han køre igen forbi mig på den anden side af vejen køre der ligepludselig en bil bag mig kunne jeg høre men da bilen køre forbi mig høre jeg en motorcykel bag mig! tænkte bare fuck! nå kikker tilbage og ser han køre bag mig...... i det jeg kikker tilbage og kikker frem køre han op ved siden af mig og blinker mig ind til siden og tænker bare!......... jeg blinker ind til siden og lader som ingen ting. han stiger af motorcykel og går hen til mig jeg tager min hjelm af og siger godaften og han kikker underligt på mig igen! og siger goddag....
betjent - er den knallert lovlig
mig - ja
betjent - kan du lige starte knallerten
mig - ja selvfølgelig, men den har lidt svært ved at starte
betjen - ja okay?
jeg træder så i 10 sek og tænker indvendigt oh fuck! i'm busted
nå men han vender scooteren på siden og giver fuld gas! og der tænkte jeg bare! okay! du ringer bare til dine kollegaer og få målt den smiley :(
betjent - hvad er det?
mig - hvad!?
han pejer nede ved mit dæk? kunne ikke høre ham pågrund af min scooter larmer lidt (4 takter)
betjent - det er ok!..... har du kørekort?
mig - ja selvfølgelig smiley
betjent - ja det er ok patrick! :).... hvad med forsikringen på den?
mig - det har jeg også, den lægger i mit sæde! skal jeg finde den frem?
betjent - ej det er helt fint! smiley

han stiger op på motorcykelen og siger god tur til randers inden det kommer til at regne
jeg siger i lige måde og minder ham om det er min første gang jeg bliver stoppet og han svare ja, men engang skal være den første ikk hehe smiley

(skriver den her historie pågrund af mange af jer synes politiet er nogle idioter og de skulle skydes og ved ikke hvad :))
min scooter køre 50-60 stykket, der var ingen lys på scooteren jo! blink lys! der var løs forbindelse den larmede! og havde svært ved at starte! men da jeg svarede ham sødt tilbage og kørte ind til siden med det samme! så kunne han med det samme se jeg var en god dreng og troede på det jeg svarede! smiley hvis mange af jer svarede sødt tilbage til dem og spillede skuespil så var der flere som ikke fik bøder! smiley

Ha en god aften! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet af politiet!
  • #1   27. jul 2014 Ja, der lavede jeg nok den største fejl, da jeg mødte dem, så de kom rundt om et hjørne, kørte omkring 60 inde i byen da jeg opdagede dem, men gal jeg fik bremset ned, drejet rundt om hjørnet, og hjernet så bare gassen i bund, og ville væk, men så kom de efter mig, prøvede så at stikke af igen, der lavede jeg nok den største brøler, hvis jeg havde stoppet, havde det nok bare været en "grov" advarsel...

    - Men det er jo nemt at være bagklog, når det er sket.


  • #2   27. jul 2014 Det bekræfter jo bare det jeg har sagt en hel del gange herinde efterhånden smiley

    Fedt du ikke fik en bøde smiley


  • #3   27. jul 2014 Hvis du stopper og er sød imod dem så er du 70% sikker på de er søde ved dig og lader dig gå smiley de har selv været unge! smiley

    ralle: det var mega fedt! smiley blev helt lettet da han kørte!
    bruun: blev du stoppet? smiley

    - mennesker! stop for guds skyld i køre jer i selv ihjel pågrund af nervøsitet! og adrenalin! stop og snak sødt til dem så får i måske en advarsel smiley


  • #4   27. jul 2014 Jeg Blev os engang stoppet, Jeg holdte bare ind der de blinkede fordi jeg kørte på en røv død knallert på en lang vej uden nogen form for at ku stikke af, De står så og spørger mig om den var ulovlig osv, og jeg siger lidt, Men de stod bare og snakkede om hvordan det ku koste mig dyrt osv, og det var farligt at køre så hurtigt,
    men fik lov at trække hjem, uden bøde eller andet,



  • #5   27. jul 2014 Men er der razzia så gælder den med at stoppe og være sød desværre ikke. smiley

  • #6   27. jul 2014 Blev stoppet midt i byen af ham der "Vlado" hold da helt op han er en sur gammel irriterende mand...

  • #7   27. jul 2014 Ja synes os han virker såen på tv, Kender en der blev jagtet af ham der hedder kim,

  • #8   27. jul 2014 Har også prøvet det med at møde en betjent der er sød og giver en chance smiley
    blev stoppet på min Baotian BT49QT-20 city. Sad 2 på, uden hjelm, uden forsikring og den rendte 70+.
    fik ingen bøde men dog en ærgelig opringning til forældrene som så skulle ned og hente mig (lidt pinligt) Så der findes da betjente som er søde og rare hvis man stopper uden ballade. fik da også det af vide med at betjenten da også selv havde været ung engang og han da godt kunne forstå det med fart var lidt sjovt smiley
    men der satme også nogle der bare er en sur nar. bla. ham Vlado kæft en sur stoder smiley


  • #9   27. jul 2014 Da jeg endelig stoppede, kom der en fed lille prop løbende ud af den der satans politibil, og jeg kastede nøglerne mod ham, for at overbevise ham om at jeg gav op, men så råbte og skreg han som en lille 7 årig møg unge, gal en sur gammel stodder...

  • #10   27. jul 2014 er sku enig smiley
    blev snuppet på min Rieju som så faktisk var lovlig han blev sådan lidt lang i masken da han fik det konstateret og rodet da også rundt efter panserværn og jeg ved ikk hvad han ville sku ikk tro på at min Rieju var lovlig det havde han vidst ikk set før smiley
    han fik da også spurgt rigeligt ind til om jeg havde et skjult pv på den et sted men tilsidst måtte han lade mig gå haha nar alligevel smiley


  • #12   27. jul 2014 delvis enig de fleste svarer pænt hvis man også taler pænt men ka altså også støde på en sur muggen "ost" engang imellem smiley

  • #14   27. jul 2014 haha ja nogle gange er man heldig at møde en der ikk siger noget eller bare gir en advarsel nogle gange er man bare uheldig og støder på en skide sur stoder smiley


  • #15   27. jul 2014 Jeg slap kun for en bøde for at køre uden kørekort sidst jeg blev stoppet, jeg stoppede med det samme, snakkede pænt og høfligt, men rullet blev den, og den viste 88.6 smiley forsikring havde jeg heller ikke så lidt bøde var der da, men en bøde mindre er bedre end ingen ting smiley

  • #16   27. jul 2014 Kør nu f, det er der jeg ikke forstår hvorfor politiet ikke hiver fat i den kvindelige billist og siger at hvis hun ikke kan køre det man må, så må hun lade vær med at køre bil.

  • #18   27. jul 2014 haha ja det har politiet sku nok ikk resurcer til smiley

  • #19   27. jul 2014 Vlado er lidt en primisiv politimand som tror alle unge og billister køre ulovligt! ....... men det er sgu altid noget nogle politimænd er gode folk! for der er sgu stadig nogle der er nogle kællinger! smiley

    Godt og høre i ikke fik nogle bøder! smiley men pas på! ligepludselig er de der! man ser dem først når de er ved siden af dig!

    men er fandme glad for jeg ikke blev stoppet af en politibil! for så blev jeg garanteret rullet! smiley :D smiley smiley smiley


  • #20   27. jul 2014 Sidespejle er altid godt så behøvet du ikke vride hovedet og se mistænkelig ud

  • #22   27. jul 2014 For et par år siden blev jeg stoppet på min jog r. af en mc betjent på vej hjem fra skole. Han spurgte om den var lovlig og om jeg havde forsikring på.
    svaret ja til begge ting.
    Så ud af det blå spurgte han om han måtte prøve den. så tænkte jeg bar ohh fuck man og sagde ja self må du det. Han kørte så en tur på den og kom tilbage, og var ved at dø af grin og sagde god tur hjem. Han hoppet op på hans motorcykel og kørte hvor han stadig var ved at dø af grin.


  • #25   27. jul 2014 Spejle er uundværlige. Folk synes de er grimme osv... (mest teenagere der synes det) men for mig et de sku uundværlige, da jeg jo også kører knallert 45 (skal have minimum i venstre side), hvor jeg skal kunne se bagfrakommende billister. Hvis man ikke havde sidespejl på og de pludselig bare kom forbi, og der var 2-3 biler på række som overhalede, kunne jeg måske få et chok fra den første bil komme til og svinge lidt, og så ende med og ramme bil nummer 2. Med sidespejl kan jeg forudse at der kommer bagfrakommende billister, og derfor køre helt roligt.

  • #26   29. jul 2014 sidespejle er den mest bedste ide! smiley

    - altså hvis man ikke ville blive opdaget! smiley

    det er grimt og det er pinligt! men det er "uundværlige! smiley


  • #28   1. aug 2014 det er pinligt for folk synes man er kikset smiley i know it!

  • #30   1. aug 2014 Jeg har da fået afvide op til flere gange at jeg skulle se at få revet de "grimme spejle" af, men gu fa'en vil jeg ej, det gør alting nemmere, og mere "behageligt" at køre rundt, så skal man ikke knække nakken hele tiden...

    - Og så er jeg pænt ligeglad med hvad andre syntes om mine spejle...

    - Og hvis man syntes det er pinligt at kører med spejle... Så har man et seriøst problem med sig selv..


  • #32   2. aug 2014 Folk som synes sidespejlene er grimme, er folk som er unge (typisk teenagere), og i sidste ende, hvor meget gælder deres mening så, hvis det er at de er så super praktiske som de nu engang er?

  • #33   2. aug 2014 Når man køre på en kreidler har man behov for at vride nakken og ryggen lidt for ikke at få hold smiley

  • #34   8. aug 2014 Blev stoppet af civilpolitiet idag, var på tanken for at fylde benz, nummerpladerne var pillet af, har ingen forsikring på den, har ikke omregistreret den endnu, kørte uden hjelm, der både pillet begrænsninger af og så har den fået ulovlige dele, har intet kørekort osv men jeg slap sgu hahah!

  • #35   8. aug 2014 Hahaha du har været heldig smiley

  • #36   18. aug 2014 hamza z: han har vidst fået smurt sukker stangen til morgen! for fuck du var heldig! det kunne nemt blive et par tusind kroner sedler du havde mistet smiley smiley

  • #37   18. aug 2014 et par? Lad ogs regne, og det er de bøde takster jeg kender til smiley og selv fået fortalt af en politimand smiley

    Ingen hjelm: 1500.-
    Intet kørekort: 3500.-
    Ingen forsikring: 1500.-
    Konstruktiv ændring: 1500.-

    Så 8000.- i både smiley


  • #38   24. aug 2014 Er 16 så er det ik halv? men i såfald sagde jeg at jeg lige havde købt den og jeg trak den hjem og jeg boede lige rundt om hjørnet, og så sagde de at det var iorden sålænge jeg trækker den hahah smiley
    De havde ikke set mig køre den smiley


  • #39   24. aug 2014 De var også på farten, mødte dem tilfældigvis fordi de skulle også fylde benzin, og så hoppede ham den ene lige hurtig ud af bilen for at snakke smiley

Kommentér på:
Stoppet af politiet!

Annonce