{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Hvad vil politiet gøre ? {{forumTopicSubject}}

Hvis de nu stopper en og vil have den på rullefelt og den så ikk vil starte.. Hvad faen gør de egentlig så ?

Jeg har nemlig en lille stop knap gemt på scooteren da tændingslåsen fucker og den sidder sådan et sted at de ikke umiddelbart vil finde den og er den ikke aktiveret ja så starter den ikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil politiet gøre ?
  • #1   17. jul 2014 De tager den vel med ind på stationen og gør det på gammeldags vis.

  • #2   17. jul 2014 Skrøden VBar også det jeg regnet med .. Men så får man ikke for fart ....... Må der spekuleres lidt i smiley


  • #4   17. jul 2014 >Racer-Parts< Men slipper for evt. fartdel og mistet kort

    f.x. en 30er der går 100+ .... Ville da være en fordel at den ikke starter ppå feltet


  • #6   17. jul 2014 du får også lov til at betale de 1500kr det koster at få den fragtet med falck smiley

  • #7   17. jul 2014 og skibums. de ruller den igen senere.

  • #8   17. jul 2014 KP .. Hvis de ikke kan starte den kan de jo heller ikke rulle den ... Jeg kender mange tricks den kan gøre så den ikke starter

  • #12   17. jul 2014 Findes eet par ledninger der bare skal til stel så køre scooteren ikke eller lave brud på en af ledningerne til CDI ..

  • #15   17. jul 2014 >Racer-Parts< Er sådan noget man forbereder på forhånd og sætter en kontakt på f.x. lang lys e.l.

  • #16   17. jul 2014 De er ikke lige så dumme som dig, at forsøge at bilde dem ind, den lige er gået i stykker, når de lige har set dig køre, er jo direkte latterligt dumt. smiley

  • #17   17. jul 2014 Og Anyways kan de give dig en bøde dør at have kørt mere end det tiladte hvis de har set dig. Og mekaniker timer før at få den til at starte får du også oveni hatten hvis den viser sig at være ulovlig dumme er de ikke nej

  • #18   17. jul 2014 Ja det ved jeg ikke men ved at næste gang der kørere knallerter ned af vores ved smider jeg en tre hjulet cykel ud for and dem syntes det skulle give udsættelse at kørere kortet i 15år at køre 80 inde i byen på knallert men til gengæld må men køre 70 km på landevejene og kun 30 i byen

  • #19   17. jul 2014 steffan b Skulle bare have regler i DK som i andre lande .. f.x. Norge ser man ikke ulovlige scootere .. De må nemlig køre lett MC fra 16 år (125ccm)

    Selv har jeg kun scooter til lokal transport .. f.x. i fakta at handle eller ud og have lidt luft her i varmen

    Køre i byen som jeg ville have gjort på en MC .. ALtså følge bilerne


  • #20   17. jul 2014 Det er også latterligt at vi unge ikke må tage ansvar for os selv. Vi bliver fandme passet på alt for længe. Vi skulle forestille at være et forbillede for andre lande, men synes kun vi bliver set som et land med god plads til indvandre og dejlig meget kontanthjælp.

  • #21   17. jul 2014 Det er ligemeget hvor mange kmt rulningen viser

    Så længe det er 43 eller derover.

    Om den viser 45 eller 145 er ligegyldigt
    Bøden er stadig 1500 samt konfiskation af ulovlige dele


    Kan den ikke starte kan det være du hel slipper


    Men tager de den med ind bliver straffen det samme

    1500 og konfiskation af konstruktivt ændrede dele.
    Uanset om den er rullet eller ej.


    Rullefeltet er et hjælpemiddel på lige fod med alkometret


  • #22   17. jul 2014 Max, få styr på fakta inden du lukker lort ud smiley

  • #23   17. jul 2014 De regler er forældet smiley



  • #24   17. jul 2014 Reglerne vi bruger i dag stammer fra 70'erne, og så vidt jeg kan se er der sket en massiv ændring af hvad for nogle maskiner vi kører på.

  • #25   17. jul 2014 Køb en billig 4takter som er begrænset med en skide ledning som kan hives fra hinanden. Hav en kontakt under sædet og forbind kontakten til de 2. ledninger. Så 1 klik så kører den 30. Et klik den anden vej så kører den 50-55. Sådan en har min farfar på over 80 år smiley
    Og de kan findes til priser af 2000-3000 kr. Ja, det er 4taktere men min farfars har altid kørt, intet fejlet. Hvorfor mon? Fordi han ikke har behov for og rode med den og alt muligt som nutiden unge har behov for smiley

    Eneste som er gået er elstarten. Den fik jeg fixet med en ny kontakt og nogle ledninger hen til den smiley


  • #26   17. jul 2014 4 takt scooterne har en stor svaghed også det eneste jeg har oplevet af problemer derudover kunne løses med rense karburator og tank, men svagheden er simpelthen ledningsnettet, det irret MEGET nemt hvis den bliver opbevaret udenfor eller står i fugt i længere tid.

    Men generelt set så trækker de faktisk meget godt når de er ubegrænsede
    Den seneste jeg havde var en baotian Hero 49 (special udgave af rocky)


  • #27   17. jul 2014 Min farfar står i udendørs skur (bygget af træ) og du har ret, de irrer lidt.
    Det var derfor at elstart pludselig ikke virkede, men blev dog fikset med en kontakt til 40 kroner i t-hansen + lidt ledninger, og 30 min senere så virkede alt igen smiley


  • #28   17. jul 2014 Ved min døde ledningsnettet.. så måtte strikke et nyt sammen, derefter gik der lidt tid så skulle den have stillet ventiler og renset karburator samt skiftet bagdæk, men den var 4 år gammel og derudover var der aldrig problemer med den


  • #29   17. jul 2014 De finder da bare den knap og tester den på stationen.

  • #30   17. jul 2014 Man kan ligeså godt lave en scooter der kører 90-95 km/t og så forsøge at stikke af
    eller være den gode borger der tager skideballen.


  • #32   17. jul 2014 100 hvis man piller skiven? vi to har vist haft fingrene i nogle MEGET forskellige scootere...

    Som jeg plejer at sige: Man redder som man ligger..


  • #34   17. jul 2014 Tommy

    ER du bare dum eller retarderet?
    Hvorfor skulle de tage en knallert med til stationen som starter og er funktionel, og som de måler på deres rullefelt at den ikke kører mere end hvad der er forbudt. Hvorfor fanden skulle de så tage knallerten med til stationen, og tage den fra en mand i 80erne, for og tjekke om der skulle findes en knap til at den skulle køre hurtigere? Hahahahahahahahaha.


  • #36   17. jul 2014 Den bliver konfiskeret, du betaler fragten, er de nogle rigtige svin får du bøde for konstruktiv ændring. ellers kun fragt og fart.
    Du kan få 1500 hvis den kører under 49. over 49km/t hedder den 2000. ( Vel og mærket gældende for 30ér knallert)

    Hvis du forsøger at stikke af forslår jeg du tænker dig godt om inden du gir det forsøget, du kan få bøde for hver eneste lov overtrædelse du laver under flugten.

    Din ansvars forsikring frafalder det øjeblik din maskine ikke er lovlig, dvs alle person skader der kan ske skal du selv være villig til at hæfte for.

    Din knallert bliver gennemgået på alle lovkrav ved konfiskering, lys, dæk, bremser osv.

    Så er du ikke blevet stoppet før så det billigst bare at stoppe hvis du bedømmer det er uforsvarligt at forsøge at slippe væk.

    ( Billig løsning - standard motor, uden begrænsninger og køb en tændings begrænser og smid den og sæt kontakten et klogt sted.)


  • #37   17. jul 2014 Kasper -> Nej, det er ikke nogen billig løsning, men nok den dyreste..
    ALLE kan høre hvis den bliver begrænset med et så kaldt "politiværn"..


  • #38   17. jul 2014 Hvis jeg en dag bliver stoppet, så stopper jeg da. Der er absolut ingen grund til at forsøge at køre fra politiet i dag hvor de har kameraer i bilerne. Plus, man kan være så heldig at de siger man kan trække hjem, sådan tror jeg næppe det gør hvis du forsøger at køre fra dem.

  • #39   17. jul 2014 okay siger du til en mekaniker med 6 års erfaring... tror du ikke du skal øve dig i at indstille sådan en ... og desuden er de fleste motorer nu om dage tændings begrænset fra frabrikken så hvorfor skulle det være underligt, har monteret et hav af dem der og kender flere der også har og er blevet stoppet med det.


    DET SKAL KUN SLÅS TIL UNDER RAZZIA!


  • #41   17. jul 2014 Racerparts/knoldteam:
    Hvorfor ender alle forum emner du kommenterer med en ophedet diskussion?
    Bare lige et venligt spørgsmål


  • #42   17. jul 2014 Kasper.. Læs lige min profil tekst før du spiller smart..

    HVIS du VAR mekaniker, ville du SELV kunne høre om den er begrænset mekanisk, eller elektronisk..
    Det kan politiet også..


  • #43   17. jul 2014 det jo elektronisk begrænset fra frabrikken din bøge tosse!

  • #46   17. jul 2014 Hvis det er mig du hentyder til:

    For det første er matrixen ikke 4T men 2T
    og uden alle begrænsninger ligger den vel på 75-80 ca.
    Og der er nu flere begrænsninger end skive smiley

    Men jo f.eks runner (eller am6/derbi motorer) osv. kører vel de der 90 stykker uden begrænsningerne?


    Er ligeså langsomt begyndt at trække mig til sidelinjen ift. forummet da jeg ofte ser vi er en lille gruppe af mennesker der har ophede diskussioner/skænderier i rigtig mange tråde, hvilket er lidt synd da det er spild af rigtig mange menneskers tid smiley

    Men lige for at bringe emnet lidt på banen igen, her er en af de omtalte 4taktere som hovedsageligt er begrænset af en ledning der går fra en sensor i koblingen og op til cdi'en, den kører 65-70 km/t og er på trods af mærket og ophavslandet rimelig pålidelig

    Det er en baotian Hero forresten smiley


    profilbillede
  • #48   17. jul 2014 De er MEGET nemme at afbegrænse, enhver 14 årig med sin mors køkkensaks kan klippe den lyserøde ledning over... og vupti 65-70
    Men jo de er meget svære at tune, og de fleste tuningsdele er skod kvalitet..

    Den dovne mands metode ville være at tage motoren + bagbremse systemet fra 150cc versionen (som du kan se er plastikket på styret forberedt til DD smiley

    Men trækket i den lille 4t motor er tilgengæld overraskende godt!


    Jeps!. der sidder en sensor ved koblingen der registerer hvor mange omdrejninger den kører, og begrænser derved cdi'en når den når over det antal omdrejninger cdi'en er programmeret til, hvis den er klippet registrere cdi'en ikke sensoren og derved køre den hurtigere smiley


  • #50   17. jul 2014 Hvad skal man dog klage over, hvis der kan laves en kontakt mellem de 2 ledninger som begrænser, og så kunne få den til og køre lovligt med et enkelt tryk på en knap, og igen køre 60 kmt ved og trykke på den igen? Folk piver over at de kun kan køre 30-40 og et lovene herhjemme er for stramme og latterlige? Så bør man skuda kun være glad for at det er så simpelt system som ''tillader'' at man kan køre uovligt når politiet ikke lige er der smiley

  • #51   17. jul 2014 Egentlig synes jeg bare vi skulle gøre som resten af eu 16 år = knallert 45 med 2 personer
    Det er inde for de grænser som det kan forventes de unge kan styre med den grad af undervisning de får idag.
    Og så hold straffene på knallert 45 som de er idag så er det kun idioter der tuner.
    og så hold knallerterne på cykelstien når muligt ude fra byen og inde på kørebanen inde i byen.


  • #53   17. jul 2014 Desværre, vi er bange for forandring..


  • #55   17. jul 2014 Ralle

    Udstemme for dit sprogbrug

    Og få selv styr på fakta inden du tager ordet lort i din mund.

    Nogen burde bure dig inde uden din smartphone og smide nøglen væk så flabet og tungnem du er


  • #56   17. jul 2014 Max- >
    Jeg udtaler mig da i det mindste ikke om noget jeg ikke er 100% sikker på..
    Hvornår mener du jeg ikke har styr på fakta?

    Så længe noget ikke er sandt, så er det da noget LORT..
    Jeg kunne også bare ha skrevet "Max, få styr på fakta inden du fyrer løgne af"..
    - Så ved jeg ikke hvad du er mest til..

    En udstemme går jo heller ikke det mindste ud over mig, men ud over de mange folk jeg dagligt løser problemer for herinde, både i forum, men også den stak beskeder jeg får fra folk der søger hjælp. smiley

    For øvrigt, så tvivler jeg på LORT er det værste ord, du kan finde her inde. smiley

    Du kunne jo lige sende en stemme til Katjiiiiiiiiiing., kasper B, og Skrøden, samtidig. De bander nemlig også alene i dette emne..
    - Når nej, det gik ikke ud over dig smiley


  • #57   18. jul 2014 Selvfølgelig gør du det

    Der hvor du påstår jeg lukker lort ud

    Så al fiktion er lort?

    Jeg vil bare have du taler pænt, holde op med at spille smart, fatter noget og holder op me at skrive så meget nonsens


    En udstemmer er i alles interesse når du holder op med at være en tyr i en glasbutik.


    Har så travlt med at snakke at det meste der kommer ud ikke passer.







    Om knallerten KAN køre 60 eller 90 kmt, betyder ikke en forskel på bødestørrelse.


    Hvis det gør så vis mig hvor det står.


  • #59   18. jul 2014 >Racer-Parts< Det kaldes underholdning smiley smiley smiley

  • #62   18. jul 2014 Hold kæft en børnehave skulle tro det her er LEGO galleri haha trode men skulle være 16 for at kørere knallert men medlemmerne har inde må max være 5

  • #63   18. jul 2014 Godt du selv kan være et godt eksempel med dine "modne" kommentarer.

  • #64   18. jul 2014 Man kan ikke være 100% sikker på noget

    Eller jo.. Men det er selvbedrag
    Slå "cognito ergo sum" op.. Og prøv at forstå hva udtrykket handler om...

    Jeg venter stadig på at erfare at knallerttun skulle gradbøjes og straffes derefter.
    Ralle.

    Sjovt så paradoksal den sætning er... At man i det mindste ikke udtaler sig om noget man ikke er 100% sikker på


    Næsten roflmao smiley


Kommentér på:
Hvad vil politiet gøre ?

Annonce