576 visninger
|
Oprettet:
Aprilia SR 50 Ditech starter {{forumTopicSubject}}
Hej venner.
Altså min Ditech startede som en drøm til morges og kørte fint, den blev slukket da jeg ramte min arbejdsplads og har stået stille i 8 timer.
Da jeg så skal hjem, vil den ikke starte, motoren kører bare rundt, men der sker intet, den starter ikke, og så en gang imellem kommer der et lille host, som om den lige får gnist et kort sekund. benzin pympen kører der der kommer tænding på, og den melder ikke noget fejl i Injection check?
Hjælp søges, nogen der har oplevet det før eller har en ide til hvad det kan være?
Tak venner, / Dennis
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Det er såmænd bare en standard rs 50 ditech bandit. Går dog og overvejer om jeg skal investere i et malossi kit til den
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
men synes sku ærlig talt at optrækket er ret så kedeligt, og den trækker altså heller ikke for godt på toppen, der skal ikke meget vind, eller en stigning til før end den ikke rigtigt kan slæve. Der sidder en malossi multivario, og en hvis trykfjedrer, og så tror jeg den er den originale udstødning. ? Har du en ide til et godt optræk, og så den trækker bedre sådan generelt?
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Ved du evt. hvor alle begrænsingerne sidder henne ?
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Men køber et sær ruller og en ny rem med ved samme lejlighed
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Misforstod din besked, du købte en malossi multivariator med trykfjeder ik? Jeg kører nemlig med den hvide trykfjeder som fulgte med variatoren, og kører vidst med 7 grams ruller mener jeg.
men prøver med 8 grams ruller. Kan kun finde 8 og 8,5 g. ruller. Og så med ny remskive
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Men hvordan kan man kende forskel på motor egenligt, der findes jo morini og piaggio, ved du det? Min er morini er jeg ret overbevidst om, da jeg kan se vandpumpen uden å blokken som ved minarelli motor
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Hvad anbefaler du ?
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Men min scooter er magen til din replica model, den eneste forskel er at min bagsæde er sort og dit rødt
Men skifter da lige olien med samme
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
219 blev det for 2 dunke
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Ja, de står pænt dine maskiner
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Men der er en sito, som er en erstatning der ligner den originale, og er en tun en, den koster 900
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Leovince skulle gøre det rigtig godt til en ditech, men fortrækker den originale og noget bedre optræk
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 60
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
Og det er anbefalet af Aprilia.
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
ENI = Agip, de har blot skiftet navn, det er præcist den jeg hælder på min Factory.
Aprilia SR 50 Ditech starter