{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet
  • #1   15. jul 2014 Køre du med nummerplade?

  • #2   15. jul 2014 ja det må de da

  • #4   15. jul 2014 Nej jeg Kørte uden nummerplade og det var kl halv 4 om natten

  • #5   15. jul 2014 Hvis du ikke har et seriøst alibi så er det bare sur røv

  • #6   15. jul 2014 Havde du stoppet var du måske sluppet med en advarsel eller en lille bøde..

    Nu er det den store klinge de kører på, så begynd at spar op mester.. smiley


  • #7   15. jul 2014 Gu må de røv.
    Jeg ER blevet stoppet før 2 af kvindelige pansere som begge mente og have jagtet mig på tidligere tidspunkter, op til flere gange (andre dage altså)
    De så mig komme trækkende med den og kørte ind foran mig og stoppede mig. Der var ingen benzin på den og motoren var kold. De tog den alligevel ind, og 1 år efter (ja, lang ventetid) der fik jeg brev om at sigtelsen mod mig frafaldt, da jeg kunne henvise til en paragraf, hvor jeg blev set på som værende gående.

    Så nej, de må ikke troppe op på ens adresse en eller anden random dag og konfiskere en scooter, bare fordi at de har en mistanke om at det skulle være dig som de tidligere havde jagtet.

    Først og fremmest - har man spejlvisir så aner de ikke hvem vedkommende kunne være. Det kunne have været din ven som lånte den.
    Når de ikke kan konstatere 100% hvem føreren af knallerten har været, og hvilken scooter der er blevet kørt på, ville de aldrig kunne troppe op en random dag og konfiskere ens knallert.
    ALDRIG om det ville kunne være muligt.


  • #8   15. jul 2014 Politiet gør hvad det passer dem!

  • #10   15. jul 2014 Gu kan politiet ej gøre som det passer dem. Bare det og tage ind på en andens grund og kigge i skuret, alene det vil kræve fremvisning af dokumenter..

  • #11   15. jul 2014 Det skaffer politiet da bare? Det er da intet problem..

  • #12   15. jul 2014 Ja, det gør de da helt sikkert. Især for og se om trådstarter scooter holder i sit eget skur, haha.
    Nej, det kræver langt værre ting ør de kan kræve en kendelse, såsom hvis det mistænkes for og handles ulovligt fyrværkeri fra adressen (kanonslag)

    Jeg smed engang et billede op i fotoalbum på bilgalleri, hvor man på billedet så en kasse røde kanonslag. En havde ondt i røven og kontaktede politiet. En morgen dukkede politiet op med en kendelse og ledte over alt, uden og finde noget. Og så tog de derfra igen.

    De vil sku aldrig gøre det for en scooter som er stukket af, hahahaha.


  • #13   15. jul 2014 Benægt benægt benægt!

  • #14   15. jul 2014 De tog den i går, og de tog også min baneræser fordi min kammerat tog den "Fordi den står hos ham normalt" Han ville ned i Netto uden af spørge mig, så han blevet stoppet. Den scooter har de også taget og nægter at udlevere den tilbage til mig.

    men Det var i går I Ringkøbing de tog min Pmx


  • #17   15. jul 2014 Nu skal det bare lige siges, Ham betjenten der tog den Kan Overhovedet ikke lide mig. Han Buster mig på alt han overhovedet kan. Og den baneræser bruger jeg jo til træf. og den blev taget fra mig så kan de da ikke bare tage den?

  • #19   15. jul 2014 Advokater ved det også smiley

  • #21   15. jul 2014 Ej, buster han dig virkelig for alt det lort du laver?
    DET MÅ HAN DA IKKE !
    - Jo det er hans ARBEJDE, det er det han bliver BETALT for at gøre mester..

    Han er da PISSE kold overfor det er din træf scooter, og det er den du bruger til træf..
    - Om så du brugte den som kæreste, og tog den med i seng, ville han være kold.
    Du har kørt på offentlig vej, og det er ulovligt, når ikke scooteren er forsikret, og i lovlig stand.
    Kort og godt..

    Hvis politiet siger du snakkede i mobil i bilen, eller du ikke havde sele på, så passer det..
    - Tag det i retten og spild endnu flere penge, på at finde ud af det..


  • #23   15. jul 2014 Ralle | Det handler of moment - Der ingen grund til at spille smart? Som sagt Baneræseren de tog var ikke mig der kørte på den. Min kammerat "TOG DEN" uden at spørge og så blev han stoppet!

  • #24   15. jul 2014 Så må din "kammerat" jo bare hoste op..

  • #25   15. jul 2014 Jamen sådan er reglerne. Så må din kammerat erstatte. Hvis du låner ens ulovlige scooter så mister du den også selvom det ikke er din

  • #28   15. jul 2014 Jeg har konfiskationsærklæring på Baneræseren. men ikke på min pmx.


  • Musa Ö
    Musa Ö Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #29   15. jul 2014 Det kunne måske være din nabo der har klaget? Hehe eller dine forældre smiley

  • #31   15. jul 2014 Gå i retten med det. Var tæt på det samme igår. Men låste garagen og mørklagde den. Vi sad stille derinde i 1 time. Så ud og indstille racer igen.

    ikke sjov at bo midt inde i byen smiley


  • #33   15. jul 2014 Hahahah fail. Hvis du skal stikke af, så gør det dog ordenligt..

  • #35   15. jul 2014 Det er jo det smiley

  • #36   15. jul 2014 Du er vel kendt blandt politiet, fordi du stikker af frem dem smiley
    Også liiiiige det med din ven - Du sagde han tog den uden af spørge om lov ik? Så har han jo faktisk stjålet den og det koster smiley


  • #37   17. jul 2014 Politet gør hvad de vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja det er meget muligt de forsøger at gøre som det passer dem, men selv politiet er underlagt retsplejeloven. MEN hvis politiet dukker op på din privatadresse kan de bede dig om at fremvise din scooter. Men hvis du siger nej kan/må de ikke røre en skid på folks private grund, ikke uden en ransagningskendelse som skal udstedes af en dommer. En dommer vil ALDRIG give tilladelse til at ransage et hjem for en scooter pga formodning af kørsel på offentlig vej, medmindre at du er indblandet i trafikuheld eller du køre med fx narko.
    At de har taget din scooter kan de heller ikke få lov til uanset den er med varm eller kold motor. Du må jo gerne stå og stille den ind og køre den til altså ikke køre på den hvis din indkørsel er åben ud til vejen og posten har adgang til huset. hvis du skal køre på privat grund skal der en kæde for indkørslen eller hegn/låge for, ellers betragtes det som en del af vejen selvom det er privat,
    Politiet skal fremvise billeddokumentation for at bevise det er dig der har kørt ellers har de ingen sag....
    Desuden kan de ikke uden videre tillade at fjerne noget som helst uden en retskendelse.
    MEN MEN MEN politiet følger heller ikke loven, de kører også for stærkt i deres cevilbiler og det er ulovligt uden udrykning, men det gør de alligevel.
    Hvis politiet beder dig om forklaring om hvad du har lavet, hvor du er på vej hen og hvad du har i fx din scooters hjelmbox er det normalt at man svarer ikke? JO men de hat bare ikke ret til det ifølge loven. Det eneste du har pligt til er at fremvise er dit knallertkørekort samt id og oplyse din adresse. BUM
    DU SKAL altid OPTAGE ALT DERUDOVER PÅ MOBILEN og det har du ret uanset politiet beder dig om at slukke, og endda truer med at konfiskere telefonen, hvilket de heller ikke må.
    Jeg er ikke modstander af politiet tvært imod Men politiet skal holde sig til reglerne, men de tror somme tider de har mere magt end Gud og opføre sig ligesådan og det er der de skal pakke sammen.
    Alt det du skriver ang konfiskation vedr. dig og dine scootere er ULOVLIG uden kendelse og du skal straks tage ind til politiet og klage til politimesteren over ulovlig konfiskation og embedsmisbrug og gøre det 100% klart for ham at du agter at føre sag mod sdem hvis de ikke øjeblikkeligt tilagelevere dine scootere.
    Du kan læse om reglerne på nettet. KØR SAG det kan ikke vinde hvis du får en savskærer/advokat der har are et minimum af hjernekapacitet.
    Held og lykke


  • #38   17. jul 2014 han har selv åbnet op så ærgeligt.

  • #39   19. jul 2014 Hvorfor åbnede du da du så det var panserne? xD

  • #40   18. sep 2014 Fordi jeg ikke har en gennemsigtig rude i min hoveddør så kan ikke se hvem det var Men jeg var nede og klage over det. så gik der et par dage så fik jeg leveret den ene scooter tilbage

Kommentér på:
Politiet

Annonce