{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Tilkørsel af cylinder mens stoppet af politiet {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg sidder og tænker og over hvad der egentligt ville ske hvis man lige har fået ny cylinder på, og er i gang med at køre den til og så man bliver stoppet. Cylinderen har jo ikke godt af at få fuld gas, men det skider politiet vel på når den skal rulles? Er der chance for at cylinderen bliver ødelagt og hvad kan man gøre, hvis de ødelægger den?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilkørsel af cylinder mens stoppet af politiet
  • #1   20. apr 2014 De skider på det.


    mvh


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   20. apr 2014 Der sker vel ikke noget ved den får fuld gas i den korte tid det tager og måle topfarten.

  • #4   20. apr 2014 Når okay, det er bare fordi at jeg snart skal have min ud og køre med ny cylinder smiley

  • #5   20. apr 2014 Du skal fandme være 100% sikker på at den er 100% lovlig.
    Så nægter du at udlevere nøglerne og siger at den lige har fået ny cylinder på som ikke er tilkørt, så hvis de vil kontrollere den, så må de tage den ned på stationen og skille den ad.
    De skal jo have en god grund til det.
    De kan ikek tvinge dig til at udlevere nøglerne til dit køretøj, så længe at du selv er istand til at køre på den.

    Men det er jo kun teoretisk.
    Du når nok at køre 300km inden at du bliver stoppet første gang.


  • #6   20. apr 2014 Det håber jeg, tak for hjælpen.


  • #7   21. apr 2014 Hvis du ikke vil udlevere nøglerne, så træder en anden paragraf i gang, at modsætte sig sammenarbejde ved alm Politikontrol som f.eks spiritus prøver, nægte at vise kørekort at nægte den at teste din scooter osv, bliver pludselig til en strafbar sag, en ganske alm knallert razzia bør man ikke nægte, så tager de lortet med, og du kommer til at betale for udgifterne, osse selv om den ikke er ulovlig, da du bare kunne have sammenarbejdet, og så var den skid slået, så lad den gøre sit arbejde, så sparer du penge i længden, for de kan helt sikkert finde en eller anden grund til at give dig en bøde, begrundet mistanke er jo alene at du nægter sammenarbejde.
    Tingene er lidt hårde, men vi har jo selv valgt regeringen, så det er vores love.


    mvh


Kommentér på:
Tilkørsel af cylinder mens stoppet af politiet

Annonce