Hey sg min jog kører ikke serlig stærkt 60 tror jeg med denne opsætning hvad kan jeg gøre for den kører hurtigere hvad skal der instilels på tror selv det er kobling men hvad ??Kort mina motorCylle:DR Racing Evolution 70ccm - ø10mm nytKarbu: 21mm DellortoDyse:95Nål:2 hak for ovenLuftfilter:PowerfilterUds:HEBOTanding:stdVario:Malossi MHRRuller:5gBlæsehjul:MalossiKobling:Doppler S2R 105mmKlokke:DR Racing 105mmTrykfjeder: 22kiloKrumtap:Std ø10Lejer:c3 nyeGearing:STD
du skal have 4 gran ruller eller 4.5 gran
Har prøvet så tager den bare mange rmp og kører det samme
Kan se du under joggen skriver den går 90km/t.Er det noget den pludselig er begyndt på, eller er de 90 blot noget du har skrevet ?Hvordan med motoren - tager den de omdrejninger den skal ?
standard jog er gearet så voldsomt lavt, så sæt en anden gearing i så kører den noget stærkere (:
prøv at tage luft filteret af og se hvordan den så køre (:
Stefan det var med min gamle kobling som den lige har smadert så der røj remskive trykfjeder og kobling så har sat noget andet påAnders ja men du kan da få en std jog til at kører 70
Og ja den tager mange rmp
Anders T:Det er Jog R du tænker på!Jog As og Jog Fs gearingen fejler ingenting og kan godt kommer op på de 100+ med de rigtige komponenter :)Ok, så lyder det jo som et "gearings problem" Din rem kan garranteret ikke vandre helt ud på variomaticen, tag en tush og tegn på varioen for derefter at køre en tur, og se hvor langt op remmen har været. Hvis ikke den har gearet helt op, skal du finde ud af om det er varioen eller remskiverne der ikke kan "vandre" det de skal :)
Stefan tak hvil jeg prøve imorgen:)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hey alle! Har et problem med min jog space, den tager masser af omdrejninger i starten indtil de 20 km/t også går den ned i lave omdrejninger og lav fart...
Hey Sg.. har haft et par emner oppe og køre på det sidste og en video(må gerne bruges til og besvare spørgsmåle) :) joggen vil ikke starte og fik afvide...
Hey sg har denne jog med denne opsætning men den træker skide godt men køerer mega langsomt hvad kan det være Cylle: TP Trophy Stempel:47mm Top:...