Nu vi snakker så meget om stelnumre idag:P Så har jeg lige et spørgsmål :)Har min stalker og et ekstra stel (Med lovligt nummer) Dog en del rust, så hvis det forsvinder når jeg sliber ned og maler stellet, hvad skal jeg så gøre :)?Skal alligevel ikke bruge den på vej, så tænker lidt, kan det ikke være fucking ligemeget om man kan se det eller ej :)?
det kan være ligegyldigt jo :D
Godt nok :)
ikke hvis du vil bruge den til dmu :) - hvis du vil køre dmu, skal der være stelnummer på svinet :)
Hvad er det dog for en regl, Nicolai? :O
Den har jeg heller hørt før :) Men problemet er bare jeg ved ikke om jeg vil køre dmu :) Hvad gør jeg så :)Eller er den regl bare varm luft?
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Heeey Står og måske skal hente scooter imorgen... Skal jeg have policen med eller er det ligemeget? hvor stelnummer bare bliver tjekket ved alarm 114...
hej SG, er der nogen af jer der ved om man kan få ejeren af bilens navn eller adresse via stelnummer eller reg. nummer? :-)
hej sg min sonics stelnummer starter med zo4 men min makkers starter med zdf men i typegodkendelsen står der zd4 hva er det normale
Hejsa :-) Er det muligt at se om det er en 30 eller 45 igennem stelnummeret, på en Stalker?