{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Har du fået stjålet en rød scooter? På Vestsjællan {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger sig selv.
Der bor nogen i mit kvarter som er narkomaner som stjæler alt muligt gøgl. (Og jo, tro mig. Det gør de, jeg kan aldrig lade vær med at kigge når de kommer, da de bare rigtig gemmer det osv :-D)
De kom med en rød scooter, hvor frontskjold var crashed op, den lå bare på ladet på deres vogn.

Evt. nogen der kender noget til denne røde scooter?
Ved desværre ikke hvilken det var, men den var rød og det er her på vestsjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du fået stjålet en rød scooter? På Vestsjællan
  • #1   4. jul 2012 Jeg kender den ikke, men rigtig høj respekt får at du melder det ud! smiley

• #2   4. jul 2012 meld dem dog? .__. siden det er dit kvarter, ved du vel også hvor de bor? ^^

• #3   4. jul 2012 Jeg kender dem som sådan ikke, men de bor lige overfor mig. Men jeg gider sgu ikke at snakke med sådan nogle brandte typer.
    Jeg melder det ikke, da jeg selvfølgelig ikke er sikker på den er stjålet. Men det tror jeg, som alle de andre hælervarer de har. (Alt fra el-værktøj, fladskærme m.m)
    Men hvis der er en der kan bevise at det er deres scooter der måske kan være stjålet. Evt. med noget papir eller noget, så kan jeg godt få en lille snak med ham den er stjålet af. smiley

Kommentér på:
Har du fået stjålet en rød scooter? På Vestsjællan

Annonce