Ja min knallert har været kold lige siden august sidste år da jeg først har taget mig sammen til at købe en cylinder til den numen nu har jeg så smidt den på og købt luftfilter (kørte jeg ikke med før) og fik den så efter en lang kamp tændt.jeg fik hjælp af min nabo til at lave den, da jeg ikke selv har så stor forstand, og han indstillede så på en skrue i kaburateren og så ville jeg prøve en tur før jeg smed skjolde osv på.Den kommer ikke op på meget mere end 25-27 kmt på ligevej.Og nogle gange så kan jeg kun give den halv gas og når jeg giver den fuld gas så lyder det som en druknet gris også stopper den med at give gas og går i tomgang..Hvad kan jeg gøre?!
Som alle andre os skriver ”prøv at rens din karburator”
Hvordan gør man det? er det besværligt? har ikke den helt store forstand?Og har også fået avide at en anden dyse også kunne hjælpe?Burde jeg også prøve det?
Jeg mener at der ligger en guide her inde med hvordan man renser en kabu. Det kan self også være at du har en for stor eller lille dyse i så det kunne også være det. Prøv også lige at smide noget nyt benzin på den.
Har jeg gjort tanken var blevet tom iløbet af vinteren - hvordan ved man hvilken størrelse ens dyse er?
Jeg ved ikke så meget om dyser.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej SG, Efter jeg satte bagpladen tilbage i min Speedfight 2 syntes jeg den kører lidt for langsomt. Med 33 - 35 ægte km/t ( På GPS ) så nu er spørgsmålet om...
Hej Sg. Jeg har brug for noget hjælp til min speedfight 2. Fordi lige nu kører jeg med alt std bortset fra GG uds og pillet begrænsing. Men når jeg har mit std...
Nogle der har nogen nye ting jeg kunne gøre ved min scooter for den blev mere værd samt måske så lidt bedre ud :) nu har jeg jo fået lavet udstødningen og...
Jeg ville pille skiven på min speedfight 2, har lige købt den den kører 37 km/t ca. men da jeg får variatoren af er skiven allerede pillet? dvs. min Speedfight...