hej alle sammen!jeg fik løsnet den lange bolt der er ved styret på stalkeren, og gav den lidt tæsk med en hammer, så jeg fik løsnet styret..nu er problemet så bare at jeg ikke kan få den lange bolt til at gå ind og tage fat i det gevind den skal..- jeg har haft vent hele stelet om, men den kunne stadig ikke tage fat..hvad gør jeg ?
hvorfor tog du den af?
Skulle have styret helt af, men opgav, da den "ting" som styret er spændt fast i, røg ned..
jamen hvorfor skal du have den af? -for at skifte til bartstyr eller hvad?
"klumpen" sidder løst og rykker op og ned, når jeg vender stellet om :)men jeg kunne heller ikke få styret af da det hele var blevet løsnet, så det sidder da ihvertfald fast..Men kan bare ikke få den bolt til at gå i gevind igen, har prøvet det meste nu.. :s
må jo prøve det så :D
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej jeg vil gerne har en ny styr til min fs1 men hvilken er mest komfort og med hvilken ser den feder ud ? den...
det alu skjold der sider mellem styr og sæde vordan piller jeg det af ? skal have det polert hilse klaus
Hej. Hvordan løsner man et styr der er rustet fast på min bfc stafette fra 58 ?? Den sidder fast på kronrøret.