The Street racer! [GhostRider] The Street racer! [GhostRider] Storkøbenhavn, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-6-20
Vist 316 gange

hvordan får jeg styret af? [ stalker ]

20. jun 2012 kl. 02:02

jaa, det siger sig selv.

standard styr og med lang skrue i toppen. [ har skruet den ud men det hjælper sku ikke på noget, den rykker sig ikke en milimeter.

Svar til emnet: hvordan får jeg styret af? [ stalker ]

20. jun 2012 kl. 02:04

følger lige med, det samme gør min zip.

profil billede
20. jun 2012 kl. 02:05

Skru den lange skrue i styret igen, og lade den stikke 1 cm op over anlægsfladen. Så skal den have et dask med hammeren, så løsnes "konussen".
Så kan det stadig sidde godt fast, giv den noget WD40mog begynd så at rokke de frem og tilbage mens du hiver i det.

20. jun 2012 kl. 02:11

Takker :) prøver det imorgen tidlig.

20. jun 2012 kl. 02:13

Mit gjorde det samme! :-)

Jeg skruede bare den bolt ud, og gav styret masser af tæsk med en hammer! :-D

20. jun 2012 kl. 07:51

ja det er kun pga den konus der :) gør som carsten siger, det hjælper nemlig ikke bare at skrue bolten ud da konusen stadig spresser væggene ud fra styret i forgafflen :)

20. jun 2012 kl. 09:24

Fjern den lange skrue helt, så tager du et stykke metal der kan gå i kronrøret, så banker du bare den konus ud der sidder fast derinde :)

20. jun 2012 kl. 10:40

los king, dårligt råd, når den er løsnet gør det ingen forskel! bare bank på skruen

20. jun 2012 kl. 10:59

løs'en bolten og bank på den der sidder nemlig en konus nede i styret der holder den fast :)

20. jun 2012 kl. 12:30

De sidder som regel fast så de Lige skal have et dask hvorfor er det en dårlig idé

20. jun 2012 kl. 12:54

fordi så skal du til og pille forgaflen af for at få den konus ud, istedet for at lade den blive på?

20. jun 2012 kl. 13:58

Jeg brugte en varmepistol, meget nemmere end alt det andet der. :p

20. jun 2012 kl. 16:21

hvorfor fanden er en varmepistol nemmere ?
det er sku da bare at løse den bolt som sidder i konusen lidt, smask toppen at bolten en med en hammer så men slår konusen løs(konusen sidder stadig på bolten). og wupit så kan du trække styret op. det er da mere bøvlet at finde varmepistol osv. :)

20. jun 2012 kl. 17:31

Nej? På min ku jeg skubbe den ud for neden imens forgaflen sad på

20. jun 2012 kl. 22:30

Fordi det er nemmere bare lige og varme lortet op også slå med en hammer. Istedet for at stå og slå på styret i 30 min.

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: hvordan får jeg styret af? [ stalker ]

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom