jaa, det siger sig selv.standard styr og med lang skrue i toppen. [ har skruet den ud men det hjælper sku ikke på noget, den rykker sig ikke en milimeter.
følger lige med, det samme gør min zip.
Skru den lange skrue i styret igen, og lade den stikke 1 cm op over anlægsfladen. Så skal den have et dask med hammeren, så løsnes "konussen".Så kan det stadig sidde godt fast, giv den noget WD40mog begynd så at rokke de frem og tilbage mens du hiver i det.
Takker :) prøver det imorgen tidlig.
Mit gjorde det samme! :-)Jeg skruede bare den bolt ud, og gav styret masser af tæsk med en hammer! :-D
ja det er kun pga den konus der :) gør som carsten siger, det hjælper nemlig ikke bare at skrue bolten ud da konusen stadig spresser væggene ud fra styret i forgafflen :)
Fjern den lange skrue helt, så tager du et stykke metal der kan gå i kronrøret, så banker du bare den konus ud der sidder fast derinde :)
los king, dårligt råd, når den er løsnet gør det ingen forskel! bare bank på skruen
løs'en bolten og bank på den der sidder nemlig en konus nede i styret der holder den fast :)
De sidder som regel fast så de Lige skal have et dask hvorfor er det en dårlig idé
fordi så skal du til og pille forgaflen af for at få den konus ud, istedet for at lade den blive på?
Jeg brugte en varmepistol, meget nemmere end alt det andet der. :p
hvorfor fanden er en varmepistol nemmere ? det er sku da bare at løse den bolt som sidder i konusen lidt, smask toppen at bolten en med en hammer så men slår konusen løs(konusen sidder stadig på bolten). og wupit så kan du trække styret op. det er da mere bøvlet at finde varmepistol osv. :)
Nej? På min ku jeg skubbe den ud for neden imens forgaflen sad på
Fordi det er nemmere bare lige og varme lortet op også slå med en hammer. Istedet for at stå og slå på styret i 30 min.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej SG sidde og er ved at skille min puch men kan ikke få denne del af håber der er nogle der kan hjælpe med hvordan jeg får den af:)
hey SG! Ville skifte pære, men den sprang i hånden på mig og vil så gerne have lidt hjælp nu til hvordan jeg får den gamle ud af fatningen og den nye ind!...
Hvordan får jeg det bedste optræk ud af min Speedfight 3? Gerne inde for lovlighedernes grænser :-)
Hej alle, sidder og laver rapport til min grundforløbs eksame. Jeg skal beskrive hvordan jeg får stemplerne ud af en bremse kaliber. Og det ved jeg godt...