Hej scootergalleri.nu har jeg haft min stalker i næsten i et år :p og kan stadig ikke finde ud af at skifte tændingslåsen ( får tændingslåsen ud ) - Jeg har søgt på google efter hjælp og herinde en 1-2 gange eller nærmere 20-25 gange :O!!!? Håber meget på hjælp og sidder og venter spændt på et svar ! :)Tusind tak på forhånd. ( forventer slet ikke nogen af jer ved det men jeg håber virkelig meget, hjælp please drenge )
Hvad er det helt præcist du skal lave? Er det ikke bare et stik du skal sætte sammen?.Hvad er det du ikke kan fidne ud af :)
Jeg kan ikke få den gamle tændingslås ud? - der hvor man sætter nøglen i
der er nogle låseringe når du kigger oppe fra toppen af
Nej. Har studeret den meget..
der er sådan en ting i venstre side, men ved ikke hvad det er og har prikket til den med en skrue trækker..
i enden hvor du sætter stikket i, den kan du tage af, kan man så ikke den ud ved at presse fra den vej af? :)
nej det hjælper ikke og presse :p den rykker sig ikke en millimeter :-(
der sidder en umbrako skrue ved tændninslåsen til bagstykket når du er skrut ud kan du tage bagstykket ud og skrue frontskjold og inderskjold af og tag en flad skrutrækker og banke på det lille hak der sidder ved siden af tændningslåsen og så burde den hoppe ud ved at slå på skruetrækkern med en hammer :)
Du skal ha forgafflen af før det kan lade sig gøre. Og hvis du ikke tager den af så knækker du bare den nye låsecylinder du putter i. det er kun den lille låsecylinder du kan tage ud.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hey scootergalleri. Jeg har lige sat R-Setup Racing (Red-top) og R-Setup Sport 21mm kabu på, og den kører dårligt! Den starter perfekt, og holder fint i...
har li sat std cylinder på min sfx. : cylinder: std Kabu: 17.5 udst: GG vario polini indstilling: tryk: stram sort en trim std Dyse...
Nogen der kender en billig hjemmeside hvor jeg kan købe en Bandit hjelm fighter eller Alien II?? :o skal bruge hjælp til stalker, den starter men går hurtig...
Hej jeg har denne stalker opsætning hebo 70 ccm lc doppler krumtap 21 mm kaburator standard tænding Det er den røde vandkølet stalker i min profil som...