Brugsanvisning til Kiesler Sub Frame (DK OG DE)
6.315 visninger
|
Oprettet:
Link til brugsanvisning:
http://scooter-racing.de/index.php?section=media1&act=download&path=/media/archive1/&file=Subframe_Minarelli_stehend_auf_liegend.pdf
Brugsanvisning:
Dansk:
Stående på subframe Minarelli vandret
Dette motorophæng er et patenteret produkt af Kiesler Racing Made in Germany. Det er alment gældende
for alle statiske Minarelli Minarelli motorer til at genopbygge sig til at ligge. Passer MBK Stunt, Booster, og alle
Modeller. Vi anbefaler, at hindre en Höherlegungssatz til
således at karburatoren sidder lidt mere lige, og dermed brændstoftilførslen er sikret.
Eksempel Höherlegungssatz Etape 6 Model: S6-SSP366HL i forskellige farver. Fordelen ved denne
Rammen er den oprindelige sub-frame vil ikke længere være umgeschweißt, det kan (Kiesler Spacer af en
Performance vil blive installeret uden større problemer), hvad der ellers er en fordel, at rammen for
Akselafstanden er lidt længere og dermed ideel til sprint.
Installationsvejledning:
Lang skrue af motorblokken at løse udvide gyldenris. Den medfølgende kerner med 2 nedskæringer i
Motorblokken mount (se figur 1). De 2 motor beslag (slidset bue og op) med den medfølgende
bruge specielle skruer til den originale forside subframe Første røve forsvindingspunkt (se figur 2), ærme 10mm. Nu
2 medfølgende skruer M12 stik indefra og ud mellem indehaveren og originale subframe, de to 20
mm afstandsstykker mount (15 og 5 mm, se figur 3). De resterende to M12 bolte, den verserende
to huller skruning.
Noter:
Med det medfølgende ærmer og spændeskiver, kan anlægget være universelt følges.
Det kan også være den oprindelige gyldenris anvendes som ekstra afstivet. Nemt at måle og så ud
knyttet mellem de 2 motor mounts med den oprindelige motor propel.
Tysk:
Subframe Minarelli Stehend auf Liegend
Dieser Motorhalter ist ein patentiertes Produkt der Firma Kiesler-Racing Made in Germany. Er ist universell einsetzbar
für alle stehenden Minarelli Motoren zum Umbau auf Liegenden Minarelli. Passt bei MBK Stunt, und alle Booster
Modelle. Wir empfehlen einen Höherlegungssatz zu verbauen,
damit der Vergaser etwas gerader sitzt und somit die Benzinversorgung gewährleistet ist.
Bsp. Höherlegungssatz Stage 6 Artikelnummer: S6-SSP366HL in verschiedenen Farben erhältlich. Der Vorteil dieser
Frame ist das die originale Subframe nicht mehr umgeschweißt werden muss, es kann der (Kiesler Spacer der zu einer
wesentlichen Leistungssteigerung führt ohne Probleme verbaut werden), was noch ein Vorteil ist das die Frame den
Radstand etwas verlängert und dadurch optimal zum Sprinten ist.
Montageanleitung:
Lange Schraube von Motorblock lösen, goldene Stange ausbauen. Die mitgelieferten Hülsen mit 2 Einschnitten in
Motorblock montieren (siehe Abb. 1). Die 2 Motorhalter (Langloch und Bogen nach oben) mit den mitgelieferten
spezial Schrauben an die originale Subframe vorne zuerst hinschrauben (siehe Abb. 2), Hülse 10mm benutzen. Nun die
2 mitgelieferten M12 Schrauben von innen nach außen stecken, zwischen Halter und originale Subframe die zwei 20
mm Abstandshülsen montieren (15 und 5mm siehe Abb. 3). Mit den Restlichen zwei M12 Schrauben die noch offenen
zwei Bohrungen Verschrauben.
Bemerkung:
Mit den mitgelieferten Hülsen und Unterlegscheiben kann der Einbau universell folgen.
Es kann auch die originale goldene Stange als zusätzliche Verstrebung benutzt werden. Einfach auf Maß absägen und
zwischen die 2 Motorhalter mit der originalen Motorschraube befestigen.
Weitere Informationen findest Du bei uns auf der Webseite.
http://scooter-racing.de/index.php?section=media1&act=download&path=/media/archive1/&file=Subframe_Minarelli_stehend_auf_liegend.pdf
Brugsanvisning:
Dansk:
Stående på subframe Minarelli vandret
Dette motorophæng er et patenteret produkt af Kiesler Racing Made in Germany. Det er alment gældende
for alle statiske Minarelli Minarelli motorer til at genopbygge sig til at ligge. Passer MBK Stunt, Booster, og alle
Modeller. Vi anbefaler, at hindre en Höherlegungssatz til
således at karburatoren sidder lidt mere lige, og dermed brændstoftilførslen er sikret.
Eksempel Höherlegungssatz Etape 6 Model: S6-SSP366HL i forskellige farver. Fordelen ved denne
Rammen er den oprindelige sub-frame vil ikke længere være umgeschweißt, det kan (Kiesler Spacer af en
Performance vil blive installeret uden større problemer), hvad der ellers er en fordel, at rammen for
Akselafstanden er lidt længere og dermed ideel til sprint.
Installationsvejledning:
Lang skrue af motorblokken at løse udvide gyldenris. Den medfølgende kerner med 2 nedskæringer i
Motorblokken mount (se figur 1). De 2 motor beslag (slidset bue og op) med den medfølgende
bruge specielle skruer til den originale forside subframe Første røve forsvindingspunkt (se figur 2), ærme 10mm. Nu
2 medfølgende skruer M12 stik indefra og ud mellem indehaveren og originale subframe, de to 20
mm afstandsstykker mount (15 og 5 mm, se figur 3). De resterende to M12 bolte, den verserende
to huller skruning.
Noter:
Med det medfølgende ærmer og spændeskiver, kan anlægget være universelt følges.
Det kan også være den oprindelige gyldenris anvendes som ekstra afstivet. Nemt at måle og så ud
knyttet mellem de 2 motor mounts med den oprindelige motor propel.
Tysk:
Subframe Minarelli Stehend auf Liegend
Dieser Motorhalter ist ein patentiertes Produkt der Firma Kiesler-Racing Made in Germany. Er ist universell einsetzbar
für alle stehenden Minarelli Motoren zum Umbau auf Liegenden Minarelli. Passt bei MBK Stunt, und alle Booster
Modelle. Wir empfehlen einen Höherlegungssatz zu verbauen,
damit der Vergaser etwas gerader sitzt und somit die Benzinversorgung gewährleistet ist.
Bsp. Höherlegungssatz Stage 6 Artikelnummer: S6-SSP366HL in verschiedenen Farben erhältlich. Der Vorteil dieser
Frame ist das die originale Subframe nicht mehr umgeschweißt werden muss, es kann der (Kiesler Spacer der zu einer
wesentlichen Leistungssteigerung führt ohne Probleme verbaut werden), was noch ein Vorteil ist das die Frame den
Radstand etwas verlängert und dadurch optimal zum Sprinten ist.
Montageanleitung:
Lange Schraube von Motorblock lösen, goldene Stange ausbauen. Die mitgelieferten Hülsen mit 2 Einschnitten in
Motorblock montieren (siehe Abb. 1). Die 2 Motorhalter (Langloch und Bogen nach oben) mit den mitgelieferten
spezial Schrauben an die originale Subframe vorne zuerst hinschrauben (siehe Abb. 2), Hülse 10mm benutzen. Nun die
2 mitgelieferten M12 Schrauben von innen nach außen stecken, zwischen Halter und originale Subframe die zwei 20
mm Abstandshülsen montieren (15 und 5mm siehe Abb. 3). Mit den Restlichen zwei M12 Schrauben die noch offenen
zwei Bohrungen Verschrauben.
Bemerkung:
Mit den mitgelieferten Hülsen und Unterlegscheiben kann der Einbau universell folgen.
Es kann auch die originale goldene Stange als zusätzliche Verstrebung benutzt werden. Einfach auf Maß absägen und
zwischen die 2 Motorhalter mit der originalen Motorschraube befestigen.
Weitere Informationen findest Du bei uns auf der Webseite.
Brugsanvisning til Kiesler Sub Frame (DK OG DE)
maj 2017
Følger: 5 Følgere: 5 Scootere: 1 Svar: 55
dec 2013
Følger: 11 Følgere: 10
apr 2005
Følger: 62 Følgere: 62 Scootere: 10 Emner: 29 Svar: 364
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 126 Scootere: 19 Emner: 23 Svar: 118
maj 2011
Følger: 22 Følgere: 20 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 13
tusind tak for de fine billeder og tekst
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 51 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 1.593
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 51 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 1.593
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 29 Scootere: 6 Emner: 60 Svar: 264
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 29 Scootere: 6 Emner: 60 Svar: 264
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 29 Scootere: 6 Emner: 60 Svar: 264
Mvh
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
Speedline har fået det hjem ellers har scooter attack det
simon T
du kan prøve -
*Team Bonderøv* martin J
Ja samt højere støddæmper
»Speed-Tuners^ Snulle ^
så lidt (; måtte finde ud af alt dette selv ):
Daniel S
prøv og bruger det selv på TS 2 Bws/aerox ..
og hvis du har de præcise mål og tegninger samt materiale kan du da prøve.
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 49
jul 2009
Følger: 202 Følgere: 207 Scootere: 15 Emner: 147 Svar: 275
okt 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 20 Emner: 84 Svar: 217
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 5 Emner: 22 Svar: 44
jul 2007
Følger: 122 Følgere: 120 Scootere: 16 Emner: 271 Svar: 1.608
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
jul 2007
Følger: 122 Følgere: 120 Scootere: 16 Emner: 271 Svar: 1.608
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Scootere: 5 Emner: 270 Svar: 5.176
Men det skal selvfølgelig kunne holde til min sindsyge S6R jog, for det knækkede jo på doods
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
okt 2004
Følger: 109 Følgere: 113 Scootere: 12 Emner: 156 Svar: 187
apr 2007
Følger: 77 Følgere: 71 Scootere: 6 Emner: 93 Svar: 378
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
Brugte lige noget tid til at, finde nogle billeder som viser lidt hvordan det skal sættes på
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
Laver nok en monterings guide når jeg selv skal have den på!
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 153
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
bare da der ikke er andre som har prøvet at, gøre det mindste så tænkte jeg at, jeg ville gøre mit bedste
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 153
Fx. Noter:
Med det medfølgende ærmer og spændeskiver, kan anlægget være universelt følges.
Det kan også være den oprindelige gyldenris anvendes som ekstra afstivet. Nemt at måle og så ud
knyttet mellem de 2 motor mounts med den oprindelige motor propel.
Håber sku ikke der medfølger ærmer??
Google translate er ikke lige det bedste når man skal oversætte en manual.
Men ellers er det da et rigtig godt initiativ at smide sådan en guide op på sg, men bare ærgeligt at den ikke rigtig er til at forstå.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.043
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 178
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 19 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 1.265